Ретаргетинг, ремаркетинг -це сучасний стимулюючий конверсійний інтернет-маркетинг. Ця послуга дозволяє транслювати ваші оголошення людям, які вже відвідували ваш сайт, але не вчинили цільову дію.
Як це працює
Секрет даного інструменту в тому, що людина, перш ніж зробити замовлення, відвідує кілька сайтів і зазвичай купує на тому сайті, якому більше довіряє. Показуючи Ваші оголошення, ми повертаємо людину на ваш сайт та переконуємо його купити саме у Вас!
Переваги ретаргетингу
Можливість показувати ваші рекламні повідомлення лише цільовій аудиторії, яка відвідувала ваш сайт
Можливість допродавати клієнтам, які вже купили у вас
Значно збільшує кількість замовлень за мінімального бюджету
Приклади використання ретаргетингу (ремаркетингу), що зустрічалися у нашій практиці:
Приклад 1. Реклама конкретної моделі телефону транслюється людям, які завітали на сайт, але не купили телефон. Причому транслюється 3 оголошення: модель, що зацікавила, модель з трохи більшою ціною, модель з трохи меншою ціною;
Приклад 2. Реклама знижки на послугу транслюється людям, які відвідали сайт, але не замовили послугу;
Приклад 3. Реклама чохла від телефону транслюється людині, яка вже купила даний телефон;
Приклад 4. Реклама дошки оголошень показується людям зареєстрованим на сайті, але які не заходили на сайт більше місяця;
Приклад 5. Реклама купона на знижку транслюється людям, які відвідали сайт та переглянули понад 3 сторінки на сайті;
Приклад 6. Реклама підгузків з періодичністю раз на 10 днів, яка дозволила отримувати повторні замовлення людьми, які вже купили на сайті. Упаковки підгузків вистачало приблизно на 14 днів і на 10-й день клієнт знову бачив рекламу магазину і здійснював замовлення з високою ймовірністю за мінімальної вартості конверсії.
Ремаркетинг підходить будь-яким сайтам із відвідуваністю від 500 осіб на добу. Ви зацікавлені? Заповніть, будь ласка, форму безкоштовної консультаціїі ми відповімо на всі Ваші запитання!