Реклама в соцмережах

Реклама у соцмережах ВК, ОК, Facebook

Налаштуємо рекламу на вашу цільову аудиторію соціальних мереж

Реклама в социальных сетях
Налаштуємо показ ваших тизерів та банерів на користувачів соцмереж за допомогою сервісу MyTarget. Реклама транслюватиметься в VK, OK, проектах Майл.ру та охоплюватиме більшість користувачів соцмереж. На сьогоднішній день соціальні мережі дозволяють успішно просувати послуги, товари та бренди. На російськомовному просторі лідирують три соціальні мережі: vk.com, facebook.com та odnoklassniki.ru. На сьогоднішній день найбільш ефективно рекламуватимуться саме в цих соціальних мережах.

Рекламні пакети "ТАРГЕТ" з оплатою за покази

ПакетПоказівCPM*Рекламний бюджет
ТАРГЕТ500.0009,54 грн.4770 грн.
ТАРГЕТ 11.100.0008,68 грн.9544 грн.
ТАРГЕТ 22.500.0006,67 грн.19190 грн.
ТАРГЕТ 3від 3.000.0006,59 грн.6590 грн. за млн. показів.
*CPM – вартість 1000 показів таргетованого оголошення. Місячний бюджет = Рекламни бюджет + Оплата за роботу спеціалістів. Оплата за роботу = 2600 грн + 10% рекламного бюджету. Приклад розрахунку Місячного бюджету при 10 млн. показів: 75090 грн.=65900+2600+6590

Кому підходить таргетована реклама у соціальних мережах

Така реклама дуже ефективна у разі, якщо потрібно вести комунікацію з вузько націленої цільової аудиторією. Наприклад, Ваша цільова аудиторія – це жінки, 25-40 років, які проживають у районі метро Хрещатик. У соціальних мережах є можливість настроїти показ об’яв саме цим людям. У випадку, якщо ваші товари та послуги цікаві широкій аудиторії, така реклама чудово працює на впізнаваність бренду, покращує лояльність, дозволяє нарощувати кількість тих, хто вступив до груп у соціальних мережах.

Реклама у соціальних медіа має свої переваги

1. У соціальних мережах можна максимально точно налаштувати кому і коли показувати вашу рекламу.
Наші фахівці можуть налаштувати показ оголошень по географічному таргетингу (країни, області, райони, міста і навіть вулиці чи станції метро), демографічному націленню (стать, вік, сімейний стан, день народження), по таргенінгу на практично будь-які захоплення та інтереси (музика, ігри, футбол, спорт, серіали, релігія тощо.), по таргетингу на освіта, по таргетингу на місце роботи та посада та інші види націлювання на аудиторії.
2. Реклама у соціальних мережах може бути налаштована як на web-сайт компанії, так і на групу компанії у соціальній мережі.