Тизерна реклама

Дізнайтесь про нашу акцію та подарунки прямо зараз!

В інтернет-рекламі тизером прийнято називати рекламне повідомлення, що складається з тексту та зображення. Тизерна реклама набула дуже широкого поширення і аудиторії тизерних мереж сьогодні конкурують із контекстними та банерними медійними мережами.

Вартість (ціна) тизерної реклами

Готові тарифні пакети тизерної реклами, які дозволять залучити до вашого сайту від 8000 до 97000 відвідувачів.

ТарифБюджетВідвідувачів
СТАРТОВИЙ5600 грн.7-8 тис.
ОПТИМАЛЬНИЙ11200 грн.14-17 тис.
СИЛЬНИЙ30000 грн.38-40 тис.
ПРОФІвід 99000 грн.від 130 тис.
Оплата за нашу роботу

17% бюджету, але не менше 2800 грн. – за перший місяць. 14% бюджету, але не менше 2800 грн. – починаючи з другого місяця.

Ваш проект некомерційний чи має соціальну спрямованість?

УВАГА АКЦІЯ! Готові спробувати ефективний канал інтернет-реклами, отримати клієнтів і подарунки? Тільки до кінця тижня при замовленні тизерної реклами даруємо багато подарунків. Заповніть заявку нижче та отримайте подарунки, безкоштовне налаштування та створення до 20 тизерів для вашої рекламної кампанії!

Кому підходить реклама у тизерних мережах

Для комерційних сайтів, що продають, інтернет-магазинів особливо, коли ціни на контекстну рекламу сильно «перегріті».

Для сайтів новин, порталів, агрегаторів для залучення недорого цільового трафіку.

Для залучення великого вхідного трафіку на будь-які сайти з подальшою конвертацією за технологією ретаргетингу (ремаркетингу).

Для специфічних сайтів та сайтів розважальної тематики.

ЕФЕКТИВНІСТЬ тизерних блоків

Иконка эффективность тизерки, скидка

При продажах товарів та послуг зі знижкою та за акціями.

Иконка эффективность тизерки, аудитория

Якщо потрібно познайомити величезну аудиторію з вашим брендом або новим продуктом.

Иконка эффективность тизерки, цена

При продажах товарів та послуг зі знижкою та за акціями.

Таргетинг у тизерній рекламі

Вам потрібні люди, які шукають певний товар чи послугу? Ми можемо показувати тизерну рекламу саме цим людям. Ми можемо налаштувати показ ваших тизерів на поточні інтереси користувачів Інтернету, а також за географічним, статевим, тимчасовим критерієм. У деяких тизерних мережах можливі інші специфічні установки, наприклад, націлювання на мобільні пристрої або операційні системи.

Приклад налаштування таргетинга тизерної реклами

Пример настройки таргетинга тизерной рекламы

Приклад товарної тизерної реклами

Приклад трафікогенеруючої та розважальної тизерної реклами

Приклад тизерної реклами, запущеної в рекламній мережі Яндекс Директ

Пример тизерной рекламы