Реклама в пошті Gmail (цільова розсилка)

Реклама в Gmail — це цільова реклама в поштовому сервісі Google з можливістю налаштувати точний націлення виключно на цільову аудиторію. Даний вид реклами є чудовою альтернативою спаму та масовим email та Viber розсилкам, оскільки. є можливість налаштування на цільову аудиторію та листи потрапляють у пошту не випадковим людям.

Переваги реклами в Gmail

Иконка, целевая реклама
Цільова реклама з урахуванням інтересів.
Иконка, открываемость писем
Високий відсоток прочитаних листів
Иконка, оплата писем
Оплачуються лише відкриті листи.
Иконка, не спама
Листи не блокуються, оскільки це не спам.

Яка ціна цільової "розсилки" листів потенційним клієнтам

Вартість одного відкритого листа – від $0.01. Не відкриті листи не оплачуються.

АКІЯ! Вартість налаштування рекламної кампанії до кінця тижня “під ключ” – $25. $100. (у будь-якій валюті)

Дарим подарки

Подарунки:

  • 50000 показів банера в банерній мережі
  • створення банерів та креативів для реклами Gmail.

Тарифи розсилки емейл з оплатою за відкриття листа

Тариф
Відкрито листів
Бюджет
СТАРТ6000…10000$80
ОПТИМА21000…30000$240
ПРОФІ92000…117000$960
Зацікавилися? Зателефонуйте нам +38 (066)256-54-75 (Viber, Telegram), +38 (097)868-91-41 чи замовте консультацію безкоштовно.

Відповіді на питання, що часто ставляться по E-mail розсилці

  1. Я знаю, де можна замовити розсилку на мільйон адрес за ціною в 2 рази дешевше. Чому вигідно замовити у вас? Відповідаємо. З мільйона листів у традиційній спам-розсилці буде прочитано не більше 4% листів, причому таке розсилання ведеться без урахування інтересів потенційних клієнтів і має мінімальну конверсію в замовлення. Ми ретельно підбираємо цільову аудиторію перед відправкою e-mail, надсилаємо листи легально через сервіси Google та пропонуємо платити лише за реально відкриті листи.
  2. Як відбувається розсилка? Відповідаємо. Ви вибираєте тариф та робите передоплату. Ми готуємо рекламну кампанію, погоджуємо націлення, запускаємо та ведемо розсилку, а потім звітуємо.
  3. Яка ціна надсилання одного листа? Відповідаємо. Ми беремо оплату не за число листів, а за реально відкритий та прочитаний лист. Орієнтовна вартість 1-2 центи за прочитаний лист.

Що ми зробимо для Вас

  • Підберемо якісну цільову аудиторію.
  • Виготовимо креативи.
  • Запустимо і вестимемо рекламну кампанію.
  • Подаруємо подарунки.
  • Надамо повну та прозору звітність.

Як виглядає реклама

Реклама в Gmail — можливість безпосередньо звернутися до Вашої аудиторії використовуючи класичні рекламні листи. Тизери рекламних листів знаходяться вгорі у вкладці “Промоакції”. Клієнти, що зацікавилися, мають можливість відкрити Вашу рекламу, клікнувши по тизеру і тоді ваш лист-оголошення розгортається до розміру повно екранного листа. У цей момент Ви сплачуєте за клік. Далі клієнт переглядає Вашу пропозицію та переходить на сайт.

Які важливі націлення бувають у Gmail Sponsored Promotions

Иконка, географический таргетинг

Географічний таргетинг

Вибираємо розташування клієнтів біля.

Иконка, ключевые слова

Ключові слова

Рекламна система аналізує ключові слова, які використовуються у листуванні клієнта.

Иконка, гендерный таргетинг

Гендерний таргетинг

За статтю та віком потенційних клієнтів.

Иконка, открытое письмо

Домени конкурентів

Налаштуємо рекламу на людей, які отримують листи з будь-яких сайтів.

Иконка, интересы клиентов

Інтереси клієнтів

Gmail аналізує поштове листування користувача і, таким чином, визначає його короткострокові та довгострокові інтереси (одяг, ігри, будинок, електроніка та техніка тощо)

Иконка, список

Список клієнтів

Якщо Ви маєте готовий список емейл (від 1000 gmail адрес), ми можемо показувати їм Вашу рекламу.

Чому реклама в Gmail корисна бізнесу

Електронна пошта у житті більшості з нас має вагоме значення. 86% людей обмежують перевіркою електронної пошти свою щоденну активність в Інтернеті. Як мінімум, щодня ми перевіряємо свій емейл для спілкування з родичами, колегами, друзями. Тому саме в електронній пошті, де ми намагаємося не пропустити жодного важливого листа, нам зручно отримувати пропозиції про знижки, розпродажі, спеціальні пропозиції. І навіть, якщо немає часу прочитати лист зараз, лист зберігається в пошті і Ви завжди до нього можете повернутися. Компанія Google це розуміє і допомагає розвиватися рекламодавцям за допомогою релевантної контекстної реклами в Gmail (офіційна назва Adwords GSP). Пошта Google є одним із найпопулярніших поштових сервісів у всьому світі і популярність Gmail щороку зростає, збільшується охоплення .